Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

πρέπει να τραγουδήσω...


Ψυχή μου..

ψυχή μου βάφεσαι σε υπόγεια καμαρίνια
με δωρεάν δείγματα πολυκαταστημάτων..

και καρτερείς με ανατριχιαστική υπομονή
τη σειρά σου
για να ανέβεις στο παράκτιο πάλκο

κι αν τα λόγια δεν τα θυμάσαι
αυτοσχεδίασε

τραγούδησε με πόνο και κλείσε με χαρά
θυμήσου καταγωγών ρυθμούς και στριγκλιές ασφάλτου
με λαμπιόνια, της πόλης τα φώτα
τρεμάμενα
στον κρύο εξαερισμό του Νοέμβρη

Στίψε κάθε φρούτο σου επι σκηνής,
αποκαλύψου
πέρνα από το χυδαίο στην ουσία
και από τα ρόδα στα αγκάθια

μίλα για τα χείλη, τα μάτια, το σώμα μας

στην ακμή του παράλογου
χαίρε, ω χαίρε, λευτεριά

Τραγούδησε δίπλα στα κύματα, κάτω από τ αρμυρίκια
δυνατά, να ακουστείς πέρα, να γεμίσεις το πέρα
Ψυχή μου στάζει αίμα η φωνή σαν να πέφτεις

Πέσε δεν θα πάθεις τίποτα,
σαν παιδί από τον βράχο
με το κεφάλι σαΐτα προς το κύμα

ηρέμησε ..

4 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ψυχή μου,
του άσωτου καημού παιδί,
σαν ποια προσμένεις
γαλανή μέρα να διαβεί,
μαζί της να σε πάρει;
Κάτω απ' το φως δε θα μπορείς τα όνειρα ν' ανασταίνεις,
θα σβήσει η ωραία φλόγα σου και θα σου μείνει η χάρη
μέσα σε θρόνο ολόχρυσο καρτερικά να μένεις
σα σ' ένα πλούσιο κόσμημα χλωμό μαργαριτάρι.

Μ.Πολυδούρη

Φαίδρα Φις είπε...

δύο στίχους θ'αναφέρω,προσφιλείς σ'εμένα...
"αν αντέχεις να πέφτεις ίσως μάθεις να πετάς τελικά"
ή
"όποιος πετάξει μια φορά,λένε,πετάει για πάντα"

καλημέρα
ακριβοθώρητε

Artanis είπε...

Καταπληκτικό ποίημα, μέσα στο πνέυμα της ημέρας...
Να είσαι καλά, σε φιλώ...

animavox είπε...

@anastasia ,πολυδούρη-παράσταση θα δώσω ένα πολύ όμορφο τραγούδι του μάνου ελευθερίου με τον μίλτο Πασχαλίδη στο χαρίζω αν το ακούσεις .Σευχαριστώ πολύ!Στην αρχή όταν διάβασα τις καμπάνες δε το θυμήθηκα το τραγούδι και τα χασα λέω πολύ καμπάνα ρε παιδί μου..

@φαιδρα είσαι ξεχωριστή,σε ευχαριστώ για το πέρασμα.φιλιά πολλά.Δεν είμαι ακριβοθώρητος απλά σου γράφουν τόσα καλά και απο πρόσωπα όπως ο Πατέρας Παναγιώτης που σχεδόν ντρέπομαι να γράψω και γω το κοινοτυπο μου σχόλιο..

@artanis -artemis blogopehnido..
χαίρομαι που σχολιάζεις.